[du]

Till DU som läser min blogg så duktigt

Jag har bara ett villkor

4 kommentarer:

Anonym sa...

En bild säger mer än tusen ord. Ett ord säger mer än tusen bilder, om det är rätt ord dvs.

Här är en bok med tusen bilder:
http://www.krisatomic.com/blog/?p=143

Ilse sa...

Ångest, ångest är min arvedel,
min strupes sår,
mitt hjärtas skri i världen.
Nu styvnar löddrig sky
i nattens grova hand,
nu stiga skogarna
och stela höjder
så kargt mot himmelens
förkrympta valv...


För övrigt så är biljetterna införskaffade. Tänker du ta ångbåten in? Sanna vill dricka öl innan (oväntat).

Sober, life is a prison
Shitfaced, it is a blessing
Sober, nobody wants you
Shitfaced, they're all undressing

cm sa...

tusen bilder säger mer om mig än två ord?

Gött med biljettern. Jo jag tar nog ånbåten dit och simmar hem. Öl kanske inte är helt fel men då finns ju risken att jag måste springa och pinka stup i kvarten. Men vi hörs väll närmare. Nu ska jag ha lediga dagar i gråmulna ångest-tuna

Anonym sa...

Men oj. Ångest-tuna? Och ledigt? Illavarslande kombination. Det måste definitivt bli öl innan Cirkus. Att kasta vatten stup i kvarten är väl inget problem. Jag fick diarré en gång, på Chinateatern... Ja, vi hörs närmare sen.